niedziela, 20 czerwca 2010

Biała, lazurowa, brązowa, turkusowa...półeczka na Candy!

Zgodnie z obietnicą prezentuję półkę, trzeci prezent z okazji mojego candy.

Jako że upodobania mamy różne, postanowiłam że nie będę teraz zmieniać jej obecnego wyglądu.

Zrobię to po zakończeniu zabawy, zgodnie z życzeniem osoby, która ją wylosuje. Będzie do wyboru kilka opcji: kolor, ewentualne przecierki, dekoracje itp.










Półka jest szeroka na 52 cm i wysoka na 45 cm.

Wiecie już jaki ma kształt, zapraszam więc do dalszej zabawy.

Teraz uciekam przygotować kilka rzeczy- spodziewamy się dziś gości.

Dziękuję Wam za odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Półeczka fajna, z pewnością wykończona będzie przepiękna!!!!! Ach... jakbym chciała, aby choc raz poszczęściło mi się w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Półeczka będzie a właściwie już jest śliczna.
    Ależ emocje będą towarzyszyły tej zabawie:)
    Miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Półeczka śliczna, coś mi się wydaje,że bedzie najwiecej chętnych na nią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczym złota rybka spełniasz marzenia i kolory...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, lubię wszelkiego rodzaju półeczki kuchenne bez znaczenia na kolor, ale spod Twoich rączek na pewno wyjdzie cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, wylosuj dla mnie tę półeczkę!!!Plissssss...............
    I bardzo ładna szafeczka nocna w poprzednim poście! Super!

    Fajnie,że wstawiłaś swoje zdjęcie!Piękna kobietka z Ciebie!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jakie cudo....ja chcę to wygrać!!!!I szafkę w poprzednim poście stworzyłaś super!!!Fajne zdjątko w profilu miło Cie poznać!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, właściwie przypadkowo trafiłam na Twój blog i od razu mi sie spodobało, ba - nie zamiarzam się stąd ruszać! I od razu CANDY - chętnie się dołączę, a chętkę to ja mam na kwietniczek - jakem kwiaciarka ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu jaki kwietnik! Chyba mi się coś pomieszało, przeprosinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nieeee teraz to się nie oprę! Oczyma wyobraźni widze ją w kuchni, której nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja :) Ja bym chciała taką półeczke na wyeksponowanie moich filizanek :)
    Dziękuję za dużo inspiracji.. znów nabieram ochoty na własnoreczne dobranie się do przemalowywania mebelków.. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. taka półeczka to moje marzenie, jak będzie przez Ciebie pomalowana to będzie boska..... a w zasadzie to już jest :) Lecę się zapisać do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje prace są wyjatkowe ,może mi się poszczęści...:)
    Pozdrawiam i dziękuje za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wiadomość :)