piątek, 21 maja 2010

POMOCY!!!

Moi Mili!

Z związku z kataklizmem, który dotknął tak wielu ludzi w naszym kraju, apeluję o pomoc.

Powodzianie zostali pozbawieni podstawowych dóbr, utracili swoje Domy, na które tak ciężko pracowali.

















Możemy pomóc- liczy się każda, nawet najdrobniejsza kwota!

Gdyby każdy z nas wpłacił tylko po 2 złote- wyobraźcie sobie jaką sumę można uzbierać!

Dlatego apeluję do wszystkich ludzi dobrej woli, wrażliwych na ludzkie cierpienie, aby udzielili pomocy potrzebującym.

Można to uczynić na wiele sposobów, m.in. poprzez Banki Żywności oraz Caritas.

Poniżej linki do tych stron. 
Proszę, przeczytajcie informacje tam zamieszczone- to tylko kilka minut.







PAMIĘTAJMY:

 KAŻDY Z NAS MÓGŁ ZNALEŹĆ SIĘ W TAKIEJ SYTUACJI!!!


Jeśli mogę, proszę osoby, które to przeczytają, o zamieszczenie podobnego apelu na swoim blogu- być może macie informacje również na temat innych organizacji niosących pomoc.

To bardzo ważne!!!



3 komentarze:

  1. pomysł znakomity tez właśnie miałam umieścić link do caritasu u siebie!!!!Pozdrawiam Cię serdecznie i podziwiam stoliki które zrobiłaś do AAgii z Oazy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, witam się.
    Cieszę się że ZNOWU Cię znalazłam:))))
    Byłam tu już w marcu bodajże, i zapomniałam przez kogo tu wtedy trafiłam, nazwy bloga oczywiście nie zapamiętałam i tak się rozpłynęło...
    Teraz dzięki Adze z Oazy jestem tu znowu.
    Zamierzam wpadać:)))

    Pozdrawiam miło, a akcję popieram jeszcze dziś zalinkuję u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. straszne widoki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoją wiadomość :)